Hos Hytter For Alle AS kan du enkelt legge inn din bestilling i nettbutikken.
Du kan også ringe eller sende e-post hvis du skulle foretrekke det.
Vi tar imot bestillinger på info@hytterforalle.no» eller tlf: +47 41 55 48 40
Å kjøpe i vår nettbutikk:
Priser:
Prisene oppdateres kontinuerlig på Hytter For Alle sin Nettbutikk. Derfor forbeholder vi oss mot mulige endringer i pris og uriktige opplysninger, basert på tekniske feil eller menneskelige feil.
Bruk av produkt:
Alle produktene vi selger kan brukes i Norge. Vi selger også til Sverige og Danmark.
Moms:
Alle våre priser er inkludert mva.
Betalingsalternativer:
Vi tilbyr følgende betalingsmåter:
Fakturabetaling:
Hvis du velger å betale med faktura, settes produktet i produksjon når fakturaen er betalt.
Paypal:
Logg inn via din Paypal konto og betal med Visa, Mastercard eller direkt øverføring.
Direkte Overføring:
Pengene overføres direkte til vår konto. Hytter For Alle vil sende deg en bekreftelse når pengene er registrert mottatt på vår konto.
Heving av kjøpet (angrerett):
Hvis en kunde velger å heve kjøpet må Hytter For Alle AS refundere beløpet til kunden innen 14 dager.
Ved større defekter på vare vil vi utbedre feil, uten kostnader for kunden.
Hvis kunden nekter å motta varer ved levering, må kunden betale returen.
Ved en eventuell avbestilling må kunde betale et avbestillingsgebyr.
Salg til personer under 18 år:
Vi godkjenner ikke kjøpet når kjøperen er under 18 uten foreldrenes samtykke.
Frakt kostnader / transport / levering:
Vi sørger alltid for at våre transportkostnader vil være så lav som mulig, og derfor bruker flere forskjellige partnere avhengig av hva som vil bli levert, hvor det vil bli levert, og når det skal leveres. Transportkostnadene er alltid inkludert i kjøpesummen, men kan variere noe avhengig av hvor i Norge du bor.
Våre kunder må selv organisere hensiktsmessig lossing av produktet ved levering. For mange av våre større produkter betyr det ofte en mindre kran, traktor eller lastebil.
Det er viktig at kunden selv undersøker og rapporterer eventuelle problemer direkte til transportør ved leveranse og eventuelle mangler så snart som mulig (innen 14 dager) til Hytter For Alle. Hytter For Alle er ikke ansvarlig for problemer som ikke er notert på fraktbrevet.
Hvis skade på produktet registreres når transportøren har reist, må Hytter For Alle varsles innen tre dager etter at forsendelsen er mottatt, noe som avhenger av våre partneres egne regler og retningslinjer.
Leveringstider:
Leveringstiden avhenger av det valgte produktet og varierer mellom 3-8 uker. De største produktene tar vanligvis litt lengre tid å levere. Ved kjøp, må kunden informeres om maksimal leveringstid.
Omstendigheter som Hytter For Alle AS selv ikke råder over, slik som avbrudd i leveranse pga f.eks jordskjelv, krig, pandemier, samt situasjoner som kan betegnes om force majeure, medfører ikke rett for kunde til å kreve erstatning, refusjon eller kansellere en bestilling.
Ved spørsmål om leveringstid kan du ringe +47 41 55 48 40 eller sende en e-post til info@hytterforalle.no
Sluttsolgt:
Vi forbeholder oss retten til at varer i perioder ikke kan kjøpes på grunn av høy etterspørsel.
Angrerett:
Hvis kundene ønsker å returnere varen må Hytter For Alle informeres så snart som mulig. Hytter For Alle kan kontaktes på telefon 41 55 48 40 og e-post >info@hytterforalle.no
Kunden har bevisbyrden ved bruk av angrerett og retur. Dette betyr at kunden må være i stand til å vise at Hytter For Alle er kontaktet angående mangler og defekter.
Kunden betaler selv for transport tilbake, under Forbrukerkjøpsloven.
Angrerett på brukte varer:
Kunden har rett til å pakke det ut og prøve produktet, men kunden er pålagt å betale verdireduksjon. Hvis kunden har brukt produktet, må kunden selv dekke produktets reduserte verdi. Hytter For Alle beregner kostnadene for videresalg til en annen kunde. Dette gjøres ved å sammenligne anvendelse av tilsvarende varer på bruktvaremarked som Finn.no eller lignende markeder. Hvis varen er skadet, kan kunden være ansvarlig for å kompensere hele tapet.
Angrerett:
Kunden har rett til å heve kjøpet i 14 dager.
Vi henviser til Forbrukerkjøpsloven.
Garanti:
Det er 2 års garanti på våre produkter. Vennligst les produktbeskrivelsen for utfyllende informasjon.
På alle andre produkter byttes alle defekte deler, uten ekstra kostnader for kunden.
I en tvist følger vi Forbrukerombudets råd.
Hytter For Alle og tilgjengelighet:
Vi setter som mål å besvarer alle dine spørsmål innen 2 virkedager.
Kontakt oss gjerne på info@hytterforalle.no eller på telefon: +47 41 55 48 40.
Betaling:
Hytter For Alle AS omtales heretter som «selger» og kunden som «kjøper» hva angår denne seksjonen om kjøpsbetingelser og betaling på vår nettbutikk.
Kjøp av våre produkter er regulert etter gjeldene lovgivning i kjøpsloven/forbrukerkjøpsloven.
Ved kontraktsinngåelse/kjøp på vår nettbutikk anses også følgende vilkår for å være godtatt av kjøper.
Betaling:
Kjøpet er bindende (angrefrist ref. kjøpsloven gjelder). Når bestilling er mottatt setter vi igang produksjon og produktet sendes når forhåndsbetalingen er registert. I løpet av høysesongen (April – Ausgust) vil leveringstiden variere med etterspørsel. Utenfor sesongen kan vi levere i løpet av 2 til 4 uker.
Vi er selvfølgelig fleksible når det gjelder forhåndsbetaling. Ta gjerne kontakt så finner vi en løsning som begge parter kan leve med.
Mangler:
Det er kjøpers ansvar å påse at varen passer til formålet, han plikter å sette seg inn i vedlagt monteringsinstruksjon og brukerveiledning.
Ved levering er det kjøpers ansvar å kontrollere varen for synlige skader. Eventuelle transportskader skal rapporteres til selger så fort som mulig og senest innen 14 dager. Eventuelle mangler og skader på varen skal meldes uten ugrunnet opphold. Selger er ikke ansvarlig for eventuelle feil eller mangler som skyldes forhold på leverandørs side. Selger vil i et slikt tilfelle fungere som bindeledd mellom partene.
Tvist:
I en tvist følger vi Forbrukerombudets råd. Vi henviser til Forbrukerkjøpsloven. Du kan lese mer om mangler, garanti og tvist under våre kjøpsbetingelser.